Ftmmm111 nisanda 3 yaşını dolduracak oğlum 10,5 kilo. Bugün parkta çocuklar oynarken anneleri ‘o daha bebek dikkat edin’ diyorlardı oğlum için 😂 yemiyorsa zor yani bir şey diyemem oğlumda 2 yaşına kadar yemek tadı neydi bilmezdi. Şimdi maşallah diyim güzel yiyor ama yine kilo almıyor boyu da uzamıyor. Tahlilleri temiz. Demek ki yapısı minyon olacak. Sizde üzülmeyin. Kayınvalidem de eşim için der hep çok zayıftı diye, şimdi göbeği kendinden önce gidiyor. Dert etmeyin gerçekten sağlıkları yerindeyse üzülmeyin ileride elbet değişecekler