Hanımlar ben ilk oğlumda çok düzenli olarak gebelik haftası geçirmiştim şimdi ıkıncı bebegıme hamileyım ultrasonda 6 haftalık görünüyor ama adet tarihine göre 8 haftalık bu normal bi sürec mi
ister istemez hafta farklı olunca ölçümlerde bazen farklı oluyor bebek doğarken sağlık açısından etkiler mı kafama çok takıldı