kızlar bebeğim 3 ay 4 günlük meme+mama karışık gidiyoruz
sadece geceleri emiyor o yüzden sütüm az gündüz sağarak vermeye çalışıyorum ama az olduğu için doymuyor mama veriyorum ilk başta normal aptamil kullanıyorduk altan gaz çıkışı vardı ama genel olarak çok ıkıl ıkıl bir bebekti doktorumuza sordum aptamil presyneoya geçebilirsin dedi gazımıza iyi geldi her gün bir iki kere kakasını cıvık yeşil bir şekilde yapıyor ama 3. ay kontrolümüzde persentil değerimiz normal olmasına rağmen geçen aya göre kilo alımımız az çıktı doktor persentil iyi normal önümüzdeki ay kilo alımına bakarız sıkıntı yok dedi
sizden istediğim gaz yapmayan besin değeri iyi olan bebeklerinize iyi gelen mamayı yazmanız ve benzer öyküsü olan bebekleriniz varsa bana tavsiye vermeniz