333bd Benimde bebeğim 4 aylık ve dönmeye başlamadan sünnetini yaptırmak istiyordum. Eşim çok araştırdı ve farklı farklı tanıdık doktorlara danıştı. Onlarda şuan yaptırmayın dedi. Hatta biri kendi çocuğum bile olsa 3 yaşına gelene kadar yaptırmam beklerim dedi. Hepsi aynı şeyi söyleyince vardır bildikleri dedim ve vazgeçtim şuan için. Aslında çocuk için de anne içinde bu aylarda yaptırmak çok iyi ama, doktorlar çocuk gelişimini tamamlamadan yaptırmayın diyor. Çocuğun cinsel hayatını etkilemeyin dedi biri hatta