Kızım 2 yaşında hafif ateş burun akıntısı ile gittik doktora sürüntü aldı ve teşhisi koydu. Bu ilacı verdi. Kullanııyoruz ilk günümüz aynı zamanda dolven verdi. Fakat kızım çok kötü pişik oldu. Popo bikini komple. Çiş yapmıyor çiş sarı. Gece yazdım idrar tahlili dedi. Çocuğun o kısmı yara gibi taktırmada. Napıcağımı bilemitorum bol su verdim yok. Böyle bir yan etkisi varmı bu iki ilacında.