Alyabebek34 bugünlerde deneyebilirsiniz ve devam eden günlerde normalde t cizgisi daha koyu cıkması gerekiyor ama bende zamanında yumurtlama günlerimi takip etmek için kullanmıştım hiç daha koyu cıkmamıştı markaya göre değişebilir diğer günlerde t cizgisi hiç belirmiyorsa buda yumurtlama demek sanırım , yumurtlama günlerimde sizinki gibi cıkıyordu hatta hamile olduğumuda ovülasyon testinden anlamıştım adetim gecikmişti evde test yoktu ozamanda aynı böyle cıkmıştı :)