Kızlar bebeklerinizde ayrılık kaygısı ne zaman başladı? Benimki 8 aylık normalde kucak cok sevmez kendi halınde takılır ama özellikle bu son 3-4 gündür içimden geçiyor resmen. Odadan cıkamıyorum yanına otursam uzansam bile kucak istiyor.Ayrılık kaygısı mı bu ? Akıl verin gecer mi ? Yada ne yapabilirim nasıl başa çıktınız?