4 ay 12 günlüğüz o kadar yoruldum ki bende oturup ağlıyorum desteksiz büyütüyorum ailelerden uzakta beni en çok yoran bitmeyen ağlama krizleri sonra Bi anda susuyor sanki Bi dakka öncesi kıyamet kopmamış gibi havalar soğuk dışarıya çıkaramıyorum ağlayacak diye sevemiyorum herseye mız mız uyutmaya korkuyorum o derece bu ay psikolojimi bozdu bazen büyüsün artık diyorum büyüyünce daha zor diyorlar ya en azından bu kadar ağlamazlar insanlar asla moral vermiyor kendimi kötü Bi anne hissediyorum