Merhaba kızlar bugün 22 aylık bebeğimi memeden kesmeye karar verdim gece sabaha kadar sabah geceye kadar memeyı bırakmayan hiçbir ek gıdayı kabul etmeyen kzım var bugün sabah kalktıktan sonra 9 buçuktan 3 e kadar emmedı hep ay dede güneş bak emmiyor kızım sadece mama yıyecek dıye dıye oyaladık unutturduk 3 te uyumadan önce istedi gündüz en son 3 te emdikten sonra 23.00 e kadar ıstedi oyaladım emzirmedim şimdi emdi uyudu gece isterse çok ağlar sizce süre azaltarak mı yoksa bu şekilde yapmammı iyi gündüz emmeye emmeye kendisi bırakır mı bu yaptığım şekilde gece de bir zaman sonra sonlanır mı ?