UrbanMom dogammerve kıyafet olarak onlinedan cok iyi fiyatlara kıyafet almayi başardım ama hep aldığım bez burada indirimli daha pahalıya geliyordu aldığım markette adet fiyatı daha ucuza geliyor indirimsiz haliyle. Kıyafet dışında hiç bir şey almadım daha.
dogammerve ekimkizi_ evet oluyor bence karşılaştırma da yapabilirsiniz internet alışveriş sitelerinden de biberon emziği almıştım geçen ay keşke az daha bekleseymişim mesela güzel düşmüş fiyatı ☺️
asli08 ekimkizi_ evet oluyor ben mama sandalyesi alacağım bakalim bide aventin sulugunu almak istiyorum bezler de indirimde fiyatı iyi ama daha önce bime gelmişti molfix stoklamistim. Keske mamalar da indirim olsa
dogammerve asli08 aventin suluğunu çok akıtıyor dediler tavsiye üzerine mi alacaksınız ? Emzik de alayım ben bari evet bez fiyatları çok iyi stok yapacağım bende inşallah ☺️
dogammerve asli08 e bebek indirim kuponum var kullanmak isterseniz verebilirim size ben kullanamayacağım boşa gitmesin hem sizde faydalanın 🌸
asli08 dogammerve aaa akıttığıni duymadım ben hiç herkesde onu görüyorum çünkü o yüzden almak istemistim
dogammerve asli08 alırsanız buraya deneyimleyince yazar mısınız ? Bende suluk arayışındayım munchkin almaya karar verdim aslında akıtmıyorsa aventte alabilirim 🌸
1kuzuannesi asli08 munchkin suluk en iyisi o akıtmıyor bende avent çok beğeniyordum ama ilk başlarda akıtmıyormuş ama bebek diş geçirmeye başladıpu zaman akıtmaya başlıyor hemde baya ama munchkin öyle değil 🌸
dogammerve linosunannesiiii deneyimleyince bana da yazar mısınız bende suluk alacağım akıtmıyorsa onu da düşünebilirim 🌸
aven dogammerve her ikisinide kullandım bebeğinize pipetli arıyorsanız kesinlikle munchkin öneririm çok çok memnunum en çokta beneğim memnun her açıdan kullanışlı akıtma sıfır koku sıfır
dogammerve UrbanMom evet kıyafetlerde de güzel indirimler var benim bulunduğum ilçede çok fazla market seçeneği yok hangi market acaba varsa daha uygunsa oradan alayım bende 🌸
dogammerve aven ayyy evet çok memnun olan var bu suluktan kararımdan vazgeçmeyeyim öyleyse teşekkür ederim 🌸
dogammerve asli08 9 ay 24 günlüğüz aventin biberonu vardı ona emzik aldım onunla içiyor ama boğazına çok kaçırıyor ve üzerine akıtıyor o yüzden bir suluk almak istiyorum ☺️ sizinki kaç aylık ?❤️