Prenseselam Aysunnkaya teşekkür ederim gece ustunu asla otemitorum ev dogal gazlı 24 derece falan ama incede olsa ustunu ortmeme izin vermşyor asla
Aysunnkaya Prenseselam çok iyi anlıyorum bende de var öyle biri doğduğundan beri üstünü örtemiyoruz şuan ateşli zaten hasta zıbınla uyuyor