sincapailesi 13 aylık benim de kızım tek uykuya geçtik bi kaç gün zorlanmıştı ama şu an daha iyi durumda öğlen genelde 2 saat uyuyo tabi her gün aynı değil bazen 1 saat uyuduğu da oluyo. Bide ben de pek yapmıyorum ama her sabah aynı saatte uyandırınca uykuları daha düzenli oluyormuş. Yani gece az uyumuş falan bile olsa sabah hep aynı saatte kalkması lazımmış.