Kızlar normalde reglim en geç 6gün sürer ama bu kez ilk defa ömrümde 10.gündeyim ve hala bitmiyor sizce bu normalmi anlam veremedim her hangi bi korunma yöntemide kullanmıyorumki acaba ondanmı uzun sürdü diyeyim değişen bişey yok hayatımda ama ne alaka varmı bilgisi olan