4 aylik bebegime göz muayenesi yaptırdım. Sol gözde çok çok hafif içeri kayma olduğunu görüyorum. Ama ancak ben fark ederim çok dikkatli baktığım için. Göz doktoru ilk muayenesini yapti. Sorun yok dedi. Ben de bu durumdan bahsettim. Cevap beni tatmin etmedi. 1 yaş sonrasi eğer kayma varsa gözlük veriyoruz dedi. Hafif kayma olanlar ya da normal bariz kayma sorunu yaşayanlar bant takma vs tedavi yöntemleri icin 1 yaşa kadar mi beklenmesi gerekiyor. ?