4 gün sonra işe başlıyorum. Öğretmenim. 4 yaşında kızım,2.5 yaşında oğlum.Annem burda değil.Sağolsun geldi, 1 ay kadar bakıcak.Sonrada kreşe başlıcaklar. Endişelerim var elbette ama kendilerini ifade edebiliyorlar çok şükür. Yinede ilk kez onlardan ayrı kalacağım için biraz duygusalım.Bana tavsiyeleriniz,önerileriniz var mı,paylaşırsanız çok mutlu olurum