simsim664_ Merhaba bebeğim 6 aylık oldu ek gıdaya başlayacağız hangi zeytinyağını kullanıyorsunuz önerebileceğiniz bir marka var mı?
asenauras simsim664_ zeytin yağı olarak Og Naturalın zeytin yağını kullanınız. Asit oranı bebeklere göre ayarlanmıştır. 5.5 aylıkken doktor başlatmıştı ek gıdaya. Bir çay kaşığı koymamı söylemişti. Hep öyle yaptım çok şükür kabız falan olmadı
simsim664_ kedilipicama bende ogyi çok duydum doktorunuzla görüştünüz mü bir liste verdi mi nasıl başlamanız gerektiği ile ilgili
adasmummy gokcen_ bebeğiniz kaç aylık acaba ben de bu zeytinyağıyla başlamak istiyorum da asit oranı 0,2 olmalı diyolar bi de
gokcen_ adasmummy 3 gün sonra 6 aylık olacak ☺️ben beş buçuk aylıkken başladım;avokado,kabak,patatesin filan içine döktüm.
adasmummy gokcen_ maşallah🥰🥰 benim kız da 4 aylık yavaştan araştırıyorum hoşuma gitti yorumları da güzel trendyolda bi de size sorayım dedim zeytinyağını😊
freshmama simsim664_ ebebek’ten kristal organik alıyorum, doktorumuz kabızlık için önermişti doğduğundan beri kullanıyorum
28Fatos28 Kızlar el yapımı organik zeytinyağı kullansak olmaz mı bana Manisa’dan arkadaş yollamıştı bebeğimde kullansam sorun olur mu sizce