ilayyu_2 Arkasında yazdığı gibi 2-3 sn sıkıp diger taraftan çıkmasını bekliyorum iki tarafa da aynı şekilde yanlış mi
cLearQueen ilayyu_2 hayır oyle degil. O direkk genizden midesine akar. Beklemene gerek yok cikmaasi icin
adasmummy ilayyu_2 ilayyu_2 balla ben fıs fıs sıkıyorum canım sırtına vuruyorum o kadar burnu açılmış oluyor diğer taraftan çıkmıyor çünkü az miktarda ve sprey formunda serum fizyolojik gibi değil
asli08 Ben yan yatırıp bi fis sıkıyorum hemen koluma alıp sırtına vuruyorum sonra diğer burun deliğine sıkıp yine kaldırıp sırtına vuruyorum sonra cekiyorum