Ya 3 ay önce 67w şarj aleti aldım eşim kızıma hadi şarja tak hadi şarjdan getir diye diye zedelenmiş 600₺ de para verdim. Alırken zaten içim yana yana almıştım 😅 bide böyle olunca iyice içim yandı.
İnternetten baktım ama orjinal olur olmaz bilemem aldınız mı 67w netten hiç hepsi burada Trendyol falan bide adaptör ve kabloyu 600 e aldım sadece kablo ne kadardır sizce