Kutaysmommy sıfır kollu zıbın giydiriyorum, fermuarı hafif açık bırakıyorum. Sadece sabaha doğru ayaklarına pike örtüyorum, fermuarını tam çekiyorum. Ben deneme yanılma yöntemiyle kızıma en uygun bu şekilde olduğunu farkettim. Sizde kontrol edin ara ara terliyorsa mutlaka inceltin. Terlemeden kaynaklı çocuklar daha çok hasta olur.