Cilekbiskuvi merhaba, benim oğlum tam 24 aylıkken başladı ben de evdeydim iyi ki öyle oldu çünkü ilk 1.5 ay sürekli hastalık vs ile geçti bize de bulaştırdı yatak döşek yatırdı beni babasını diyebilirim tecrübe ettiğime göre kreş düşünüyorsanız işe başlamadan 1 2 ay önce vermeniz hem sürece alışmak hem onların bağışıklığı için daha iyi olur. Bizim sınıfımızda ikizler var ve annesinin söylediğine göre hiç zorluk çekmemiş çocuklar iki kişi oldukları için daha çabuk adapte olmuşlar ve gördüğüm kadarıyla mutlular, benim oğlum daha yeni yeni alıştı mesela oryantasyon zor geçti şimdi şükür. Bir de kreş ortamı bir bakıcıdan -şahsi fikrim- anneanne babaanneden daha iyi yeni şeyler öğreniyor gelişiyor 😊