uulkuu Kızlarr aranızda oyun grubuna giden var mı? Hangisine gidiyorsunuz memnun musunuz? Bebeğim 9 aylık çalışıyorum haftasonu 1 günde olsa götürmek istiyorum
asrinhatasi uulkuu genelde 18.aydan itibaren alırlar ama bizim bir akraba soobe diye yeni açılan bir oyun grubunda çalışıyor. Ondan görüyorum daha önce kreşlerde de çalışmıştı. Bir bakın isterseniz. 🌸
tubyya uulkuu bende deneme dersi bulmuştum 10 aylık bebeğim hasta olunca götüremedim gymboree adı bakın isterseniz
1annekuzusu uulkuu susuorlala var gayet güzel Instagram sayfasından arastirabilirsiniz talasta uğurböceği var yeni açıldı