Kendim için danışmak istediğim bi konu var. D vitaminim ölçümlerde 17 çıktı düşük galiba epey. Aile hekimi bi hap yazdı ama eczacımız da ünite olarak çok düşük olduğunu toparlamak için yetersiz olduğunu söyledi. Ek olarak devit 3 içmemi söyledi. 50.000lik olandan aldım ama emzirme konusu hiç geçmemişti prospektüs de kafamı karıştırdı.
Hiç benzer durum yaşayan var mı? Ne kullandınız?