cnslgky 7 aylık bebeğim var yasmin kullanabilirmiyim çok fazla emmiyo ama yinede aradada olsa emmek istiyoemzirirken yasmin kullanan varmı
Zeynonunmomu cnslgky yasmin için tamamen kesmek gerekiyomuş eczacı da ebe de böyle söyledi bende yasmine geçmek istiyorum ama malesef emzirmeyi tamamen kestiğimde anca geçicem
MerveH_ cnslgky yasmin değil zlynda öneriyor doktorlar bende aldım ama başlamadım spiral taktircam sanırım hapda hormon bozukluğu yapıyormuş
ayla0317 cnslgky ne kullanmaya basladiniz acaba bana kadin doğumcu yaz 24+4 kullanabilirsin dedi ama kagidinda sütten kesilmelidir diyo bende aldim icmedim siz basladiniz mi
forumgurmesi Kullanabilirsiniz ben 1 seneden fazla cerazette kullandım sütümü hiç etkilemedi 20 aylık olana kadar emzirdim.
cnslgky MerveH_ ya evet ilk banada onu verdi ama kotuyuculuğu azmış adet görememe gibi şeyler yapıyomuş yasmin içinde her kafadan ses çıkıyo kimisi emzirdim diyo kimisi emzilirmex diyo
Efe_momm Onu bilmiyorum ben 9 aydır cerezette kullanıyorum emziriyorum da bebeğime de birşey olmuyor sutume de azaltmiyor yani
user15152627 Kızlar asla tekrar hamile kalmak istemiyorume mziriyorum sağlık ocagından 24 saati geçmeden ama yakın sekilde hap istesem kullansam fayda edermi