Caglaykut Benim bunun yüzünden 4 sene ilaç içmişliğim var. Doktorumun söylediği avuç dolusu kist varmış ve yumurta büyüklüğünde rahim arkasında bir kist. Ama bu taa ergenliğimin başında 7 ay regl olamayıp kıllanma, sivilcelenme, kilo alma sorunları ile baş göstermişti. Sonrasında da stresli geçirdiğim aylarda vücudum kist üretiyordu. Ben vücuduma destek olmak detoks olması amaçlı 1 sene her gün avokado, keten tohumu, bolca protein yedim. Hazır tavuk yememeye çalıştım. Bütün unlu gıdalar ve nisaştalı sebzeleri (patates, bezelye gibi) bırakmıştım ama yalan olmasın o 1 sene sürmedi 5-6 ay kadar ancak ve pazar günleri fırın patates yiyordum ayda 1-2 defa. Sonra başka bir sebeple başka bir doktora gitmiştim hatta bana o doktor çocuk sahibi olamayacağımı söylemişti. 2 ay sonra tesadüfen hamile olduğumu öğrendim. Ben bu yaptığım detoksun çok etkili olduğunu düşünüyorum. Avokado zaten gerçekten rahim için bir mucize. Bolca sağlıklı yağ (tahin, avokado, çiğ kuruyemişler) önerebilirim size❤️