Kızlar bebeğim 9 aylık ve anne sütü almıyor alerji maması kullanıyor ama onu da içmiyor, 2 aydır diyet yapıyoruz alerji doktoru 6 ay diyetten sonra test yapıp tekrar alerjisine bakıcaz demişti. Süt ve yumurta alerjisi var ve en düşük düzeyde bu arada. 2 aydır sağlam çocuk takip ediyor şuan ve bebegim alerji mamasını asla içmiyor gece uykuya geçerken ve gece 2 kere içiyor ama onda da bitirmiyor tadımlık içiyor. Bu arada sorun alerji mamasının tadı ile alakalı değil 6 aydır ne anne sütünü ne normal mamayı hiçbirini içmek istemedi. Bugun kontrolde de mamayı da içmediğini söyleyince çok fazla kalsiyum açığı oluyor hiç kalsiyum alamıyor aslında fırınlanmış şekilde diyet açsan iyi olur zaten alerji düzeyi düşük seviyede çok ciddi belirtileri ( inatçı pişik vardı ve 1 kere kan oldu, ve gürültülü kaka yapıyordu ) olmadığı için bence açabilirsin ama bu hastanedeki alerji doktoruna randevu alıp ondan onay alıp o şekilde aç bizim doktorlar biraz daha rahat davranıyor dedi ama randevu alamıyorum bir türlü. Yani doktorun söylediği mantıklı geldi çok ciddi belirtileri yok mamayo daa içmiyor kalsiyumdan mahrum kalıyor randevuyu beklemeyio kendim açsam bir sıkıntı olur mu acaba cok ciddi belirti yokken sonraki denemelerde farklı tepkiler olabilir mi