eda010 Bebeğim 4 ay8 günlük ve anne sütü alıyor günde iki defa mama içiyor ve arada bir tadını bilsin diye bir kaşık yoğurt veriyorum kakası koyu yeşil ve süt kesiği gibi beyazlıklar var neden oluyor ve sizin bebeklerinizde de bu varmı korkmalımıyım ?
gokcenin_annesi_ eda010 bu aralar yeşil bir şeyler yedin mi ondan olabilir.ishal şeklindeyse de kakasının fotoğrafını çek yarın doktora götür canım.
cnslgky eda010 gayet normal bende yoğurt vermiştim bizimkininde kakası öle oluyordu kan ve mukoslu olmadığı sürece korkma çocuk ne yerse onu çıkartır ve anne sütü mamadan hariç farklı bişi giriyo bağırsaklara normal yani canm korkma
cnslgky eda010 birde demir damlası kullanıyosanda yeşil olur kaka her zaman sarı renkte olucak diye bi kural yok
hifaumay58 Ön sütü fazla alıyorsa olabilir sizin fazla yeşillik yemeniz sütünüzden geçer ondan da olur yada fazla mama aliyorsa hem mama hem anne sütü alan bebeklerde bu oluyor