Bizde öyleydik sadece bir kasık corbayla günü tamamladıgımızı bile bilirim,sürekli kasıgı reddederdi cok zorlamazdım ama yediremezdim ne olursa olsun, 18 aylkk uykusuzluk ve sütümün besin degeri azaldıgı icin dr umla bırakma kararı aldık cok sukur simdi yiyor. Mollers balık yagına da basladım istahı farketti. Kesmek kesin cozum 9.aydan sonra besinlerin onlara daha cok faydası var.