Dün hastaneye gitmiştik. Benim oğlumun kansızlığı var bunun için her ay kan alımı yapılır. Geçen ay gittiğimiz zaman doktor gelişimi gayet iyi demişti konuşma vs olarak. Ama bu ay sadece 1 ay ile çocuğun gelişimi geride olduğunu söyledi ki kanı yükselmişti. İkili kelime kuruyor mu diye sordu. Ben de hayır ama çoğu kelimeyi söyler dedim. Kelimeleri şunlar;
Anne,baba,dede,top,gol,bebek,alo,anneanne,git,mama,meme,evet,bir…
gibi daha belki aklıma gelmeyen de vardır. Yani çoğunu söyler. Söyleyemediği olursa da bi şekil de ağzından kelime çıkarmaya çalışır. Yani moralim bozuldu. Geçen ay neden demedi? Bu ay niye böyle bir şey söyledi? Etrafım da çocuğu olan kimse yok yalnızım. Kimseyle görüşmüyorum çünkü çocuğu olan kimse yok ama ailelere yakınız sürekli gel git yaparız. Sizin bebeğiniz ne durum da yani konuşuyo mu? İkili kelime kuruyomu? Sorun teşkil eder mi bu durum? Kendimi suçlu hissediyorum ki her gün ilgilenirim normal de konuşkan olmayan ben kelimelerim tükensede bir şekil de oyuncaklarıyla her şeyi anlatmaya çalışırım kendimce. Bana yol gösterin konuşması için ne yapmam lazım?