Yapan var mı ? Ne gibi belirtilerden sonra karar verdiniz ? Kaç aylıktı ? Çişini yaptığı gibi tutuyor kakasını da çömelerek yapıyor tuvalete götürürsem ıkınıyor ve kakasını yapıyor yaklaşık 20 gündür çömelerek kaka yapıyor kaka dediğim anda ıkınıyor yavaştan lazımlığa başlasam dedim kakaları tutturuyorum çünkü yardımmm