Kampanyaya başvurular başlamış sanırım. Bende meraktan baktım şöyle şartlara.
Evde kaç kişi yaşarsa yaşasın aylık 16 bini geçmeyecekmiş hane geliri. Asgari ücret zaten 22 bin.
E hadi emekli olanların genelde bu miktarlar evlerine giriyor. E adam nasıl ödeyecek zaten geçinemiyor ki bu maaşla. Benim aklım almadı. Yani şimdi eve 50-60 bin para gireninde sıfırdan ev alması mümkün mü? 2-3 milyon evler zaten. Ne kredi çıkar ne ödemeye gücün yeter.