nnoktaa Doğduğundan beri bir çok sıfatı, takma adı oldu. Ancak bu ara yenidoğan dönemine döndük biz. Yaka iğnesi idi. Şimdi meme mıknatısı oldu 😅 Açık görür görmez lönnnk diye kavrıyor meme ucunu. Meme Mıknatısı 13 aylık.. 💙😂 Sizden ne haber?
uykusuzanne__ nnoktaa oğluma annesin boboşu diyorum bu ara🤣🤣🤣 Kızıma annesin canı Meryem kız diyorum kızımın adı meryem
bisenakillisinzaten nnoktaa Kara pörçükle sarı pörçük ( biri esmer biride tam tersi sarı). Kara kuru, sarı Kuru ( ikiside çok zayıf) 😆
Mathilda_ uykusuzanne__ oğlum da babasına boboşum diyor okadar güzel söylüyor ki gözlerim doluyor resmen mest oluyorum görünce yazasım geldi🤎🥲
88472 uykusuzanne__ uzun zamandır Meryem ismini bir kız çocuğunda duymamıştım 😍 genelde değişik isimler tercih edildiği için😄 ama en güzel isimler eski isimler bence.. Meryem çok çok güzel bir isim😍
nnoktaa crybaby yaaa minnak sincap 😍😍 benim oğlan da sincap yanaklıydı yer çekimine yenik düşüyordu yanaklar 🤣
aycingozuacik crybaby benim oğluşumun lakabıda sincap 🐿️ çünkü yanaklarına yemek biriktiriyor minik sincabım 🌸
Feyzosumunannesi nnoktaa Kızıma doğduğu günden bu yana Koala diyoruz bana yapışık sürekli üzerimde 😃😃 Annesinin gülü çok seviyorum güzel koalam benim 🥰🥳
nnoktaa xbebegimx yürüyen emzik çok iyi 🤣 eşim de bana şey diyo. Şey işte möööööö 🐄 🐮 sürekli süt veriyormuşum 🤣🤣🤣
Milanbebek uykusuzanne__ benim oğlumun adı miran. Balık şarkısını sevdiği için ona hep miran balık diye hitap ediyoruz