belgin2 Kızlar selam oğlum 5 aylık bebek arabasını çok içime sinerek aldım çok rahat bebeğim içinde çok rahat ediyor sürümü de harika fakat maalesef evimden taşınmak zorunda kaldım 5. Kat ve asansörsüz binaya geçtim o nedenle zorlanıyorum yoksa satmak hiç istemezdim ilk bebeğim ve daha 5 aylık zaten ilk aylar dışarı çıkmadık yani yeni ve temiz bir araba puseti vs herşeyi var puset örtüsünü yağmurluğunu vs hiç kullanmadık daha kendim aldığım puset sinekliği(hiç kullanılmamış paketli) örtüleri vs herşeyi var fiyatı 10.000 düşünüyorum ama tekliflere açığım isteyene foto atarım güncel halini ama bir yırtığı vs hiçbirşeyi yok
Elifdemir1907 belgin2 tabii ki satmak sizin kararınız ama bana sorarsanız evinizde yer varsa kaldırın kullanicaginiz zaman çıkışa yakın merdiven altı gibi bir yer varsa oraya katlar koyar üstünü siyah poşetle ortersiniz kullanirsiniz çünkü ilerde ister istemez lazım olucak kızım 19 aylık yaşına girmeden önceden beri kullanıyorum şimdi bebek arabası elim ayağım onsuz bir yere cikartamiyorum ağır olunca tasinmiyor artık bebekler insanın kolları beli kopuyor
belgin2 Elifdemir1907 haklısınız ama yenisini alacak durumum yok şuan daha küçük bir araba almak zorundayım ve eşim maddi zorluk yaşıyor o nedenle satıp orta halli küçük birşey almak zorundayım yoksa satmazdım 😕
Elifdemir1907 belgin2 hmmm o zaman haklısınız baston tarzı mi bişey alicaksiniz acaba biraz iyi model bastonlar vr onlar çok güzel bende bulsam hem ağırlık açısından hafif olduğu için hemde küçük yer kaplaması açısından ondan almayı düşünüyorum ama çok pahalı geliyor ya 😱
belgin2 Bu arada elimde bebebao şarjlı pompa 2 adet, 1 adet wellgro kanguru, hamak beşik vs de var lazım olan varsa hepsi yeni çok az kullanılmış
belgin2 Elifdemir1907 garantisi vs devam ediyor çok az kullandım ikili çok pratik oluyor 15 dakikada sağım işi bitiyor ama benim bebeğimde süt alerjisi vardı o nedenle mamaya geçmek zorun da kaldım çok az kullanıldı yedek valf vs hiç kullanılmadı kutusu ile duruyor