babyaman Merhaba , bebeğim 8 aylık , üsyeden dolayı 2 gündür antibiyotik kullanıyor ve ishal ve pişik oldu , probiyotik ne kullanabilirim
gamze08 babyaman bizim de 3 hafta önce antibiyotik kullanımımız oldu doktor maflor kullanın dedi ama bende forbiome minies vardı onu kullandım 2 aylıktan beri de probiyotik veriyorum her gün 6 damla olacak şekilde. Maflor bildiğim kadarıyla hem probiyotik hem de gaz giderici özelliğe sahip bağırsak florasını desteklemek için birebir bendeki bitsin maflor kullanıcam sizde ona bakın isterseniz