Oykmmkrkn Kesinlikle yardım alın. 8 yıldır yaşıyorum özellikle ilk 3 senem berbarttı gitmedim 2 yıl destek almadım . Doktor öncelikle durumunuzu teşhis ettikten sonra ilaç başlatmak ister bu sizin kararınız ben kullandım. 2 yıl içtim. Sonra panik ataklarım azalamaya başladı hatta geçirmiyordum bile ama sadece ilaç almadım ben doktorum çok iyiydi yanında kitap önerdi . Çok konuşkan biriydi. İyi olduğumu görünce ilacımı kesti . Ama tamamen gitmiyor maalesef. Çok üzücü durularda ve bende çok ağrım olduğunda geliyor. Öncelikle nefes egzersizleri var onu deneyin destek alırsanız anlatırlar. Nefes almamaya başladığınızı düşündüğünüzde elinize bi poşet alın onun içine nefes alıp verin düzene girecek nefesiniz. Maalesef panik atak hastaları çok kafaya takan ve hastalık hastası olurlar doktorum öyle dedi bende öyleydim hala takarım çok çabuk sterese girerim o dönemler sürekş hep kendimi dinlerdim acaba burammı ağrıyo böyleyim gitsemmi doktora , onun dışında çok olumsuz düşünceler gelirdi ailemden birini kaybetmek gibi . Ben ölürsem ailem ne yapar gibi. ama baş etmeyi öğrendim . Geldiğini hissettiğinizde hemen odak noktanızı değiştirin. Haber izlemeyin okumayın korku filmleri izlemeyin. Hobi edinin mutlaka. Ve cam açıp hava alın öncelikle.