Kızım 15 aylik kızlar isret parmagini (oyun haricinde) çok çookk nadir kullanıyor birşey gostermek için daha oncede post açmıştim hatta bi arkadas tavsiyeler vermişti kullanmasi icin devam ediyorum onlara israrla.elişimini normal buluyorum söyeldiklerimi anlar.komut alir,goztemasi kurar,taklit eder.sandalyeye oturmak istiyorsa mesela ellerini sandalyeye vurur.kiltuga oturmak istiyorsa koltuga vs.merak ettigim şu gelişimini normal gorup işaret parmagini geç kullanan bebişleriniz varmı??