Mikisss Merhaba anneler.bebegim 50 günlük çok kusuyor doktor 3 4 tane AR mama deyistirdi yinede kusuyor.yemekden sonra dik tutuyorum reflu yatağında uyuyor gazını alıyorum yinede fayda etmiyor.ne yapmayin?
cansu2600 Mikisss Merhaba 3 aylık bebeğim benimde. Doğduğundan beri reflü yatağında yatıyor dediginz gibi dik tutup sonra gaz çıkartıyorum. Çok kusuyor diye doktora götürmüştüm az az sık sık besle yada beslenme aralığını aç demişti. Bide her ihtimale karşı idrar tahlili istemişti idrar enfeksiyonu çıkmıştı.
karan3535 Mikisss benimde 3 aylık hala kusuyor az ve sık beslemekte buldum çözümü . Bazen annem geliyor sürekli aç bu çocuk laflarıyla beni bunalttığı için çok emzirmek zorunda kalıyorum daha beter kusuyor burdan anladım az emmesi gerektiğini. Miktarı azaltıp öğünleri çoğaltın
ersen Mikisss ooo benım bebede aynıydı ne üstüm kalırdı ne başım bıryere gıttıgımde yedek kıyafetler goturudum 🤣🤣🤣şuan 7 aylık yenı gectı kusmamız arada bor kusuryor sadece
Mikisss cansu2600 doktor tahlil istemedi sadece reflu dedi.gaz damlası yazdı.AR mama yazdı ama fayda etmiyor.her beslenmesinde kusuyor.sizde durumlar nasil azaldimi kusma?
meryemalparslan Mikisss benim bebeğim öyle kusardı ki anlatamam günde 8 kez kıyafetini değiştirdiğimi bilirim . Kilo alımı iyi olduğu için fizyolojik reflü 5. Aydan sonra da geçti . Gazını çıkarın , süt emdikten sonra midesine baskı yapmamaya dikkat edin .
cansu2600 Mikisss Var yine kusmalari yani doktorun dediğinizde yapsam devam ediyor malesef. Kendi kendinide kusturuyor bide benimki 😁
Mikisss meryemalparslan Inşallah benimde bebeğim duzelir.o her kusdukca ben ağlıyorum valla.elbise deyişdirmekde bir bu ayrı dert.
Mikisss 3kedili2bebekli hayır duymamiştim.ama evimiz pekde sıcak deyil.hatta bazen burnu soguk oluyor.usudu diye düşünüyorum.
karan3535 Mikisss gündüzleri 2 saatte bir 60 ml verin geceleri yine 3 4 saatte bir 60 ml verin. Gece açılırsa zaten kendide uyanır en azından bi hafta deneyin birde d vitamini kullanıyorsanız bize ocean ağır gelmişti kusması artmıştı değiştirdik biraz daha rahatladı
3kedili2bebekli Mikisss burnuna ellerine ayaklarına bakmayın eviniz kaç derece bebek nasıl giyiniyor babası nasıl giyiniyor bunlar önemli
Tusa_ Mikisss benim kızımda çok kusardı günde bende 10 kere falan üst değişirdim sebebini pek bulamadım ama ben yoğurt ayran yiyip içtiğimde daha çok çoğalırdı genetikte olabiliyor diye biliyorum eşimde öyleymiş benim ablamda öyleymiş şuan 8 aya yakın günde 3 kere falan yine kusuyo kilo alımı iyiyse çok önemsememek gerek
atlass1 Mikisss kusan bebek ne yaparsanız yapın kusuyor benim bebeğim 6 aya kadar kustu emdiği halde. Sonrasında düzeldi
Mikisss karan3535 çok teşekkür ederim yorumunuz için.60 verdim hala kusmadi.mamasini yedi ve uyudu.dediyiniz gibi yapicam.
2erkekannesii01 Mikisss benim oğlumda öyleydi çeşmeden fışkırır gibi kusardi ozellikle emdiginde üzerini giydirirken geri degstrirdim bize ar mama çok fayda etmedi gaviscon toz var bebekler için mamaya ekliyorsun bir sor doktoruna o biraz fayda etti ama belli bir süre maalesef sürüyor kesin çözümü yok bunun zamanla geçiyor
Efe_momm Fışkırır tarzda ve çok fazlaysa kusması mutlaka doktor görmeli benim oğlum fışkırır tarzda ve çok fazla kusuyordu ameliyat oldu 25 günlükken pilor stenozu teşhisi konuldu mide kapağında kalınlık dan dolayı beslenemiyordu ihmal etmeyin
Mikisss Efe_momm 3 kes doktora götürdüm reflu dedi buyuyunce gecicek dedi. 35+6sezeryanla doğurdum erken dogulmasida etkiliyormuş.