Kızım 2 buçuk aylık. Meme reddi olduğu için sütümü hep sağarak verdim. Son günlerde biberonu da almak istemiyor. Emzik alıyor. Biberon değişikliği de yaptım ama fayda etmedi. Tamamen bırakacak diye çok korkuyorum. Ne yapmalıyım ? Geçici bir durum mudur