beequeen değiyor ilk kullanımda fark ediyor bende pahalı diye bi türlü elim gitmemişti saçlarım çok uzun doğal yaplar fln kullanırdım hep ama artık kesmiyor bide malum doğumdan sonra dökülüyordu kıydım paraya artık ama hiç pişman etmedi bugüne kadar keşke alsaymışım