Kızlar selam 1 ay 24 günlük bebeğim dünden beri ishal gibi sulu yapıyor büyük tuvaletini. Normal mi sizce bu durumlar dün dışarı çıkmıştık üşütmüş olabilir mi ? Ne kadar sürerse ishali endişelenmeliyim ? Doktora gitmem gereken bir durum mu acaba beni bilgilendirecek biri var mıı ? 🫶🏻