Anlam veremiyorum neden neden neden diyip duruyorum
Etrafımda çok fazla çocuk var
Evet çocuktur sıkıldığı anlar olur ama bu çok çok fazla
Bugün kaç tane park gezdik sıkılıp durdu siz düşünün
Sabah uyanır uyanmaz başlıyor sıkılmaya beni darlamaya akşam yatana kadar
Bir çocuk neden bu kadar sıkılır?
Dediğim gibi sürekli abartısız