Meri-Mel Semih kaplan in buğday filmi var.Herkese tavsiye etmem çünkü çok derin bir film.Az diyalog bol metafor ve dinle harmanlanmiş bir bilimkurgu filmi diyebiliriz.
Vaktiniz olursa aynı yönetmenin üçlemesi süt bal yumurta var, bir filmi daha var beğendik eşimle ama adını unuttum şimdi.
İran sinemasından son izlediğimiz film Leyla ve kardeşleri oldu.Beni derinden etkiledi.Bol ödüllü.
Elly hakkinda
Allah yakındır
52 metreküp (kaç metreküp olduğu şüpheli 😅) aşk
Melekler hep birlikte iner
Altın ve bakır
Cennetin çocukları
Serçe kuşları
İran sineması tam bir hazine 🤭
Amerikan yapımı Bilimkurgudansa
Togo (robot filmi ama duygularla harmanlanmış her zamanki gibi )
İnterstaller hâlâ izlemediyseniz
Aklıma bunlar geldi şimdilik