Kizlar 22 aylik bebeğim var hala emiyor adetim 3 aydir düzensiz ilerliyor önce 20 sonra 27 şimdide 18 günde adet oldum biraz korktum neyden kaynaklanir acaba miyom sezaryen esnasinda alinmişti yeniden olur mu? Birde bir kaç kere islak mendil kullandim ondan kaynaklanabilir mi birde hala emziriyorum uzun süren emzirme kaynakli olabilir mi randevu yok maalesef :(