Ceycey001 tam inatlaşma döneminde en iyisini elbette siz bilirsiniz ama zorlamayın isterseniz. Başka çocuklarla da hiç kıyaslamayın bireysel farklılıklar var. Benim kızım da 24. ayda bıraktı. Öncesinde de uykuya düşkünlüğü yoktu zaten. Şimdi 21:00-21:30 gibi gece uykusuna başlıyor. Daha erken gece uykusuna da geçmiyor düşünün. En verimli uyku da gece uykusu bu beni rahatlatıyor açıkçası. Tabiki öğlen uyusalar bir yarım saati bile özlüyorum çok iyi olurda, uyumuyorlarsa da ne yapalım kabullenip ona göre günü planlarsanız sizin içinde daha kolay olur süreç.