3 ay oldu doğum yapalı çok kilom yok ama göbeğim çok kaldı normal doğum yapmama rağmen arada sarıyordum karnımı ama olacak gibi değil doğumdan sonra korse kullanan memnun kalan var mı nerden nasıl bişey almalıyım onuda bilmiyorum internetten sipariş eden varsa adını söyleyebılır mi