Oğlum 35 haftalık 2500 gr, 47 cm boy ve 34cm boy çevresi ile doğdu. Bugün yapılan 10. Ay kontrolünde kgsu 10.200 boyu 72 cm ve bas çevresi 50.2 cm çıktı ve doktorumuz baş çevresinin çok yüksek seviyede olduğunu makrosefali olduğunu ve bir sorun olabileceğini belirterek ultrason çektirdi. Ultrasonda bir sorun çıkmadı ancak yine de hem nöroloji hem de boy da kisa oldugu icin endokrinoloji görsün, metabolik bir hastalikta olabilir dedi. Nöroloji ve endokrinoloji randevusu aldik ancak daha 2 hafta var.Başına gelen yada bilgisi olan var mı? Lütfen yardım edin 🙏🏻