Kızım 2 ay okula gitti suan gitmiyor etkilenmiş kiçük bi tramva yasadı henüz geçmedi hala istemiyor okulu psikiyatri yardımıyla baslatmauı düşünüyorum. Bir yandan da özel kreşe versem daha çok ilgilenilrler diyorum. Bilemedim beni arıyor hep ağlıyor. Girmiyor sınıfa özele versem aşırı ilgi lazım çünkü