İyi akşamlar kızlar yeni doğum yaptım bi hafta oldu 2 gün önce kontrole gititğimizde kilo kaybı ve soydum düşüklüğü çıktığı için mama takviyesine başladık doktor emse de emmese de 2 saatte bir mama verin dedi ama bebeğimi emzirdikten sonra mama yedikten sonra uyuması zaman alıyo bu sürede diğer mama saati gelmiş oluyor çok az uyuyor bununla nasıl başa çıkacağız yazık çok az uyuyor ve kaldırmaya çalışıyorum sonra tekrar bu kısır döngü devam ediyor başına gelen oldu mu