Bizde hastaneye gidice 10 aylık bide 5 yaş öksuruk ağrı sızı var bende çok üzülüyorum korkuyorum benden geçti üç gündür ben çekiyorum yavrularım perişan olucak bugün küçük olan baya huysuz öksürük iştahsızlık buyukte ağrım var diyor . Çok geçmiş olsun