sevimliidostlarr zeiyna çoook memnunım elımden duşmez 8000 serıes şarjıda çok ıyı gıdıyo baya guclu dyson kullansn arkadasım benımkını daha cok begendı
zeiyna alpsmother_ yani uzun süre gidiyor mu ben arçelikten aldım üç yıl içinde bozuldu çekim gücü düştü bi gır gır nasılda kullandığım süpürge de aynı gır gır gibi
zulaltugba 6000 serisi aldım 10 dakikada şarjı 30 gidiyor yarım saat olmadan şarjı bitiyor en düşük ayarda. 65 dk şarj süresi denmişti sizde de böyle bir sorun var mı