Dün postumu görenler olmuştur aile hekimi beni korkuttu bıngıldak kapanmış erken daha açık olması gerekirdi falan dedi bugün çocuk doktoruna gittim bıngıldak açık hatta bıngıldak geniş nasıl kapalı söylediler yanlış anlamış olabilir misin diye üç kere sordu hayır kapalı olduğunu söylediler dedim muayene etti gelişimi bu aya kadar normal gelmiş nörolojik bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum bazen tiroidlere bağlı bıngıldak geniş olabilir dedi ama o ihtimali de vermiyorum benim gördüğüm hiç bir problem yok içimiz rahat etsin tedbirleri alalım hem kan tahlili istedi hem de emar istedi beyine bakalım genişliğine falan dedi lütfen dua edin sonuçlarımız temiz çıksın gerçi doktor biraz rahatlattı beni ben sıkıntı görmüyorum bunlar da tedbir amaçlı diye ama işte anneyiz insan evham yapıyor her şeyi. Düzenleme yapıyorum demir ilacı 3 damla değil mi dedi nbl kullanıyorum doktor 6 damla dedi dedim baktı ben bilmiyorum bu damlayı içeriği ne acaba ne kadar demir var falan dedi neyse kullanmaya devam et sonuçlara göre tekrar konuşuruz dedi sizlerden bu damlayı kullanan var mı acaba